Cenimy zadowolenie naszych klientów i staramy się, aby zakupy w naszym sklepie były w pełni satysfakcjonujące. Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony z zakupionych produktów, poniżej znajdziesz szczegóły dotyczące zwrotów.


1. Zwroty produktów


Masz prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Zwrot jest możliwy pod warunkiem, że produkt nie był używany, nie został uszkodzony i znajduje się w oryginalnym stanie.


2. Procedura zwrotu


Aby dokonać zwrotu, wykonaj następujące kroki:

1. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub wysyłając e-mail na adres: bajermania.kontakt@gmail.com.

2. W wiadomości podaj numer zamówienia, dane kontaktowe oraz informację o chęci zwrotu.

3. Po zaakceptowaniu zwrotu przez nasz zespół, otrzymasz instrukcje dotyczące odesłania towaru.


3. Koszty zwrotu


Koszt odesłania produktu ponosi klient, chyba że produkt jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem. W takim przypadku zwrócimy również koszt przesyłki zwrotnej.


4. Zwrot pieniędzy


Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego towaru, pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe lub metodą płatności, którą wybrałeś przy składaniu zamówienia, w ciągu 14 dni roboczych. Zwrot nie obejmuje kosztów przesyłki, chyba że produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem.


5. Wyjątki od zwrotów


Nie przyjmujemy zwrotów w przypadku produktów:

• które zostały dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta (np. personalizowane gadżety),

• które zostały otwarte lub używane w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia ich charakteru, właściwości i funkcji.


6. Reklamacje


Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z opisem, masz prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu. Reklamacje można składać za pomocą formularza kontaktowego lub wysyłając e-mail na adres: bajermania.kontakt@gmail.com.


7. Kontakt


W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: bajermania.kontakt@gmail.com